Marchesi di Barolo
Firma nadal jest własnością rodziny.
Od 2006 do przechowywania, z ponad 60% akcji, duży kontroli korporacyjnej jest rodzina Anny i Ernesto Abbona.To umożliwiło wzmocnienie produkcji i strategii handlowych za rozwój firmy w ostatnich latach.Strategia produkcji oparty jest na przekonaniu już ustalone i jakości win produkowanych w tym regionie charakteryzuje się kilka rodzimych winogron wielką wartość.W rzeczywistości, skład gleby, w południowej Piemont, jest bardzo oryginalny i niepowtarzalny.

Od dna wyłoniła się z morza w późniejszym terminie, wzgórza mają nieregularne kształty i profile różnią się w składzie gleby: starożytną formacji charakteryzuje glebach gliny i wapienia.Te szkolenia najnowsze są na ogół bogatsze w piasek i muł.W tym duża różnorodność gleb jest związane z bardzo specyficzny mikroklimat i wspaniałe, teraz historyczne, doświadczenie człowieka, który wiąże się z każdego obszaru w stanie tłumaczeniu różnych miejscach i różnorodność mikroklimat w najwyższej jakości i elegancji.Dlatego w tym środowisku, wybór Marchesi di Barolo jest i będzie coraz bardziej, że musi być wierny tłumacz różnorodności miejsc i winorośli rodzimych, trzymając się ściśle do typowości.

Marchesi di Barolo jest uważane za średnie winnicy: kontroluje około 110 hektarów winnic, do produkcji około 1.500.000 butelek wokół.Nasza wina jest Barolo, Barbaresco, Nebbiolo dAlba, Barbera dAlba, Dolcetto dAlba, Roero Arneis, Gavi, Moscato dAsti i Brachetto dAcqui.

Aby lepiej określić i wzmocnić tę różnorodność, oferują jedne z najbardziej prestiżowych crus historyczne:
• Cannubi, Rose Coste, Sarmassa i montaż "w Barolo winnice Właściwości", w Barolo;
• Serragrilli dla Barberesco;
• Boschetti dla Dolcetto dAlba;
• Paiagal dla Barbera dAlba;
• dla Gavi Gavi di Gavi

Intencją jest, aby kontynuować tę drogę, zdobywając dodatkowe winnic szczególną wartość w różnych obszarach uprawy winorośli: Langhe, Roero i Monferrato.Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat w przyszłości widzi spójnego rozwoju tej trasie, teraz skonsolidowane, w szczególności poprzez zakup drobnych winnic w strefach uprawy winorośli w Langhe, Roero i Monferrato.Demonstracja tempa, uzyskane w winnicach Barolo w sumie 5,3 on.Winnic Barbaresco w obszarze o łącznej wartości 2,6 on.Przejęcia Roero są w toku w wysokości He.11, 3

Marchesi di Barolo jest w piwnicy i zawsze nagradzani za doskonałość win produkowanych i często cytowany w prasie i mediach krajowych.Produkcji jest szeroko rozpowszechniony w głównym wolne gospodarki rynkowej i styl życia zachodnich.Dystrybucji, podobnie jak wszystkie inne aspekty łańcucha dostaw, jest bardzo dokładny: klienci są wybierane w oparciu o wysokie wymagania jakości.Na krajowym rynku pochłania około 40% produkcji i jest objęta sieć agentów bardzo dobrze skoordynowane i zintegrowane w tradycyjnych sektorach H. Ho. Re.Ca.Eksport jest głównie złożony z krajowej sieci importerów, koordynowane przez menedżera, i zorganizowane z własną siecią sprzedaży.

"Spółka jest z pewnością jednym z architektów ważne branży turystycznej, które zostało stworzone w ostatnich latach.Aby pomieścić ponad 40.000 turystów wina, którzy co roku sprawiają, że wizyta w Barolo, firma poczyniła w kompleksie budynków nad zabytkowej piwnicy, dużego holu i funkcjonalne: winiarni z możliwością degustacji, również towarzyszy "smak specjałów kuchni z których są one szczególnie bogatych i sławnych, Langhe, wewnętrzny sklep, w którym fani mogą znaleźć wszystko, co otacza i wzbogaca świat wina, akcesoria, literaturę, obrazy wina regionu oraz wiele innych przydatnych pomysłównawet dla tych, tej pasji zrobił świetną robotę.


Nieruchomości, entuzjazmu, ma wzmocnić i zwiększyć, jeśli to możliwe nawet więź z gruntów do produkcji i, w odniesieniu do dystrybucji ma tendencję do lepszej obecności w sprzedaży detalicznej i konsumpcji na świecie, niezależnie od kraju,z upodobania do wykwalifikowanych catering.Dla zapewnienia gwarancji przyszłych ciągłości jest nowe i młode pokolenie już zaangażowana w przygotowanie badania ukierunkowane.

Firma, w rzadkich przypadkach jest samofinansowania: od strony biznesowej i finansowej nagrody dobrej pracy, pasji i dźwięku wyniki finansowe z absolutny sukces.

Produkty producenta